Tuesday, April 6, 2010

Feel : Nak menangis ke tidak?

Tuesday, April 6, 2010
Bukan masalah hati atau ape.. masalah jiwa apatah lagi.. tapi apabila mengenangkannya, hati dan jiwa ku jadi sakit..
nak menangis? ego melebihi segalanya..
entahlah, mmg camni kot aku dari dulu.. suke smpn sorang2.. kat sekolah dulu berapa kerat sgt kwn.. tp perasan gak ramai yg amat berat bile satu2 hal berlaku..

tapi hal ini.... tak mungkin aku bgtau kat sape2 pon... so, ape yg aku nak buat ni? nak menangis ke tidak?
tiba2 terkenangkan lagu kumpulan Dewa - Air mata

"menangislah bila harus menangis
karena kita semua manusia"
bukan aku x pernah cube meluahkan pada kawan2 serta keluar gaku tapi disaat aku ingin berkongsi pasti rase x sampai hati.. salah aku jugak.. kuat sgt loyar burok.. x sampai hat nak citer bnde syahdu2 lps gelak2.. maybe, aku kene simpan sorang2 ni.. yang terbaik untuk diriku..
aku pasrah...
seorang kawan pernah berkate,
"acap, ko jgn ubah diri kau.. aku suke kau camni"
sebenarnye kawan.. aku sampai sekarang x tau ape yg ko suke tu.. hanye aku sorang je tau ape sebenarnye diriku..
rasa kecewa jugak bukak fb kebelakangan ni.. sbb tu twitter menjadi temanku sekarang.. biarlah x sebest fb pon.. janji hatiku tenang.. bebas meluahkan segalanya..
akhirnye air mataku jatuh juga... tp untuk sape dan sbb ape, biarlah aku sorang saje yg menyimpannye...
SALAM.

3 kritikan melampau:

hUma!ra~
This comment has been removed by the author.
hUma!ra~

acap.nengesla.xda slahnya......
biar semua yg tebuku di ati dilepaskan..hu3~

jangan bersedey kerana setiap yang terjadi adalah kehendakNYA dan ada kelebihannya tersendiri..ok ^^

acap hasnan

thanks mawaddah.. Insyaalah, semuanye akan kembali kpd asal.. doakan yeh.. amin

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesFree Blogger Templates;